Vad händer idag?!

Heeejsaaan alla bloggmaskar! (bokmask) 


Jo idag så börjar skolan klockan 8 som vanligt, går mina lektioner som jag och är med på gympan...

efter skolan ska jag dra iväg och hämta min lillasyster på dagis,
och möta Mikaela pudas som oxå har hämtat sin lillasyster på dagis,
sen tar vi bussen till nova lund för att hitta prao plats,

vi söker en prao plats med mycket kläder så man kan klä varsin docka hur man vill,
snacka om överkul! :D 
vi praoar vecka 13 och 15 , skulle varit perfekt med en klädesaffär, 
'
liksom en dream come true upplevelse enligt mig då! 
men om vi ska våga fråga om vi får söka prao plats facetoface, det vet jag fan i om vi vågar!

sen har vi småsyskonen med, som är 5 och 6 år, 
hur ska det gå med henne på nova lund, ungen är bortskämd och får allt hon vill
ska jag behöva betala det ? :o

Men vilken affär vi väljer kommer jag inte berätta" 
endast för att vi vill inte ha stalkers som står och skriker utanför affären..








Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback