Veckans Drummel, Victor Nalle Lundin!






Nalle!, du har alltid varit min förebild, När jag var mindre, ville jag bli precis som dig när jag växte upp!
Du var liksom den dära övercoola killen som gjorde precis vad han kände för,

Så rent ut sagt, det jag försöker säga är att, Du har alltid varit som en storebror för mig,


Jag kommer ihåg dagarna då vi var i italien, du gick där i dina vita skjorts , Rutiga skjorta och dom jäkla sunshades du aldrig gick ut utan! Det var livet på den tiden att bara känna att man verkligen stekte!

VECKANS DRUMMEL


Det kanske inte var så länge sen vi träffades nu, Men det är låångt ifrån lika ofta som innan , jag saknar att ha min storebror till hands!


Föresten, när jag var mindre och hade precis börjat lira på Outland med dig, så glömde du logga ut, så det kan ha hänt att jag "Råkade" ta 50 gold utav dig, som jag har kvar i bagen, Hojta till om du vill ha tillbaka dom!

Klicka här för att komma till "Nalles" FB!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback