__Lucas_Novik_predikar_om_Sex!____

Hejsan alla, har bara lite saker att dela med mig om..
enligt mig så ska ett förhållande byggas upp utav känslor och inte bara en massa sex ,
för att alla förhållandena där ni har sex på direkten brukar inte hålla och känslorna består  nästan endast utav tanken på sex
så i mitt nästa förhållande ska jag vänta minst 2 månader för att visa att jag bryr mig mer om förhållande en liggen, föreslår att dom flesta av bloggläsarna tänker igenom samma sak, även fast förmodligen alla killar kommer sitta och snea detta inlägget och alla brudar kommer ba : oh nej va sött , riktigt mogen kille osv,
menar absolut inte att det är något dåligt med att få ett ligg , men under 2 månader kan ni  kanske nöja er med flap flapandet ?
och jag är nog inte den enda killen som tänker att " om en tjej ger med sig direkt under  den första veckan eller så , hur ska man då ta bruden / förhållandet seriöst ?,
well det är iaf vad jag tycker, nu ska jag ta och skriva vidare på min Robinson Crusoe!" hejrå!



Hejsan alla, har bara lite saker att dela med mig om..
enligt mig så ska ett förhållande byggas upp utav känslor och inte bara en massa sex ,
för att alla förhållandena där ni har sex på direkten brukar inte hålla och känslorna består  nästan endast utav tanken på sex

så i mitt nästa förhållande ska jag vänta minst 2 månader för att visa att jag bryr mig mer om förhållande en liggen, föreslår att dom flesta av bloggläsarna tänker igenom samma sak, även fast förmodligen alla killar kommer sitta och snea detta inlägget och alla brudar kommer ba : oh nej va sött , riktigt mogen kille osv,

menar absolut inte att det är något dåligt med att få ett ligg , men under 2 månader kan ni  kanske nöja er med flap flapandet ?
och jag är nog inte den enda killen som tänker att " om en tjej ger med sig direkt under  den första veckan eller så , hur ska man då ta bruden / förhållandet seriöst ?,

well det är iaf vad jag tycker, nu ska jag ta och skriva vidare på min Robinson Crusoe!" hejrå!

Kommentarer
Baffelito ;)

Baffe snear aldrIG! ;) det är hur bra som helst skrivet bror! <3



2012-03-11 @ 18:28:41
sara♥

bra skrivet! :)



Blogg: http://saraamanda.blogg.se/
2012-03-11 @ 20:28:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback