Det är okej, att bli kallad gay!"




Tänkte bara skriva ett så kallad känslosamt laddat inlägg ,

Nu är det ju såhära att Alla blir kallade bög nuförtiden, inget att riktigt bry sig om nivet, men att ha blivit kallad det enda sen man var liten, det är lite värre, 

när jag var mindre så bodde jag tilsammans med min mamma och 2 syrror, så det var mer mina syskon jag tog efter lite i sättet, vilket har gjort mig lite femanin och jävligt fokuserad på mitt utseende!.. 

men när man blir kallad Bög osv i flera år så börjar man tro lite på vad andra folk säger, 
liksom att bli kallad bög varje dag när man är 11 år är inte speciellt kul, och desutom i den åldern brukar dom flesta " tror jag iallafall " börja tänka mycket på sex, och att bli kallad bög då när man precis har kommit in i det hela , hur kul är det,
och desutom i den åldern tror man mycket på andra folk,. så bli kallad bög av allt och alla i den åldern, gör så man börjar tveka och blir osäker , man tänker hela tiden på, tänk så är jag bög då, alla andra säger det, tänk så är det så liksom, finns det något jag kan göra, kan jag ändra på hur jag beter mig eller hur jag tycker och tänker?! 

som tur så ändrade jag mig aldrig, så jag är fortfarande mig själv, men i den åldern tyckte men liksom att "bögar.. allt är fel med dom, " men nu när man är lite äldre, så hör man alti folk som klagar på andra och kallar dom bög osv, 

Det enda jag tänker då är liksom, " Kallar dom någon annan bög, för dom är osäkra själv på sin egna sexuella läggning, tror dom att " om dom kallar någon annan bög , verkar det då som om dom är mer straight? , "neej absolut inte, det gör er bara riktigt patetiska, 

Såå alla som kallar mig bög, ni kanske har märkt att jag inte tar åt mig!?, 
Och detta är varför  ,  För att jag är 100 % säker på min sexuella läggning, Jag är Straight, och jag tänker mycket på mitt utseende,

Och för alla dom som verkligen känner mig, vet att jag gillar att få mycket "Focus" , altså är jag en Attention whore på sätt och vis , så skulle jag varit bög , skulle jag velat att folk skulle vetat det,
För att vara en bög som bloggar, det betyder extra mycket folk som kollar bloggen, Am i right?

"Och som avslutning, Jag har absolut inga problem med bögar, dom bryr sig mer om sitt utseende, så därför brukar dom se bättre ut en andra!,    och kom precis på att jag faktiskt ska länka en kille som är "homosexuell" :D



Joakim lindqvist!, en kille vars blogg är Bääst!,
Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback