Får Äcklig jävla damp!


Just nu får jag värsta dampen på den så kallade " Skånes värsta Fjortisar blogg


http://www.nattstad.se/SkanesVarsta

Att sitta och klaga på folk som dom inte känner " Bloggare för den delen som har mycket fler läsare en dom, Det är så jävla skämmigt,

Jag skulle förstått om ni hade gjort det på den bruden Jennifer Pa"¤"#" .. hon är precis det som ni skriver om i texterna
Men att bara hitta på massa skit om personer gulliga som få , Det är riktigt respektlöst, ni förstör förfan hela deras rykte och självförtroende,

Och att vara en "Anonym" blogg, Vadå vågar inte stå för det dom säger, Det är vad som äcklar mig mest av allt!
Att vara en brud och komma med på den bloggen där dom skriver saker somDenna tjejen sminkar verkligen isönder sig & leker skit snygg och perfekt, men i stort sätt är hon en äcklig fjortis som verkligen inte ser bra ut för en sekund " och Detta är absolut en av Skåne största fjortishoror " Det sänker ens rykte som fan!

Men hoppas verkligen på att sidan läggs ner så snart som möjligt,
vilket liv dom har som gräver sig ner djump och tar dom minsta lilla felen och missförstånden och sedan förstorar upp dom så alla får veta, Så jävla lågt enligt mig, Polisanmälan är det minsta dom förtjänar ..

Var bara tvungen att skriva av mig då jag själv har varit med på flera såna sidor och vet hur tjejerna känner sig!..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback