För att ni ska lära känna mig lite bättre!




Goomorrgon!  Fick precis den vanliga frågan man alti får i skolan..
- Lucas, vad vill du bli när du blir stor, redan då jag hörde orden vad vill du, så svarade jag.. Ströbrödsbakare,
- läraren blev lite sne och gick därifrån .. FU! nu kan du inte svara mig " Då får du allt börja fokusera på skolan" hihiih
men sanningen är att jag ska läsa på till att bli advokat, vet inte men det verkar kul !
sen här får ni reda på lite saker som jag Älskar!
Nr 1, Att köra snabbt , det är skönt!
Nr 2,  jag Älskar... Verkligen ÄLSKAR juice! äpple juice, klarar mig inte utan
Nr 3, tjej kompisar, det är verkligen det bästa som finns, killar ska alti leka kaxiga, stör mig som fan på det, men brudar är alti sig själva när dom är med killkompisar, Love to all my girlfriends!" ;)
Nr 4, Halsdukar, det bästa i livet är att dränka in halsdukar i parfym och vira runt ansiktet när man försöker somna, Underbart!
Nr 5, Lucas novik, Jag älskar verkligen mig själv på alla sätt!,
Så nu vet ni lite mer om mig ! hihi
och här skulle det kommit en smågo bild på mig , men blogg.se fuckar sönder just nu hihi

Kommentarer
N

Varför skriver du alltid som "alti"?

och ska du bli advokat lär du behöva plugga mer än du någonsin kommer behöva och då kan du inte skriva "alti".



Blogg: http://idontcelebratesundays.com/
2012-03-14 @ 15:29:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback