Grattis mig!"


Detta betyder ingenting!..
Det skriver ni bara random för ni ser någon fyller år, enda speciella är att ni fuckar upp min logg



Att skriva i chatten, Det är riktigt fint upskattas mycket! <3




Tack alla ni som skrivit i chatten

Och att lägga ut en bild tilsammans med mig i loggen och skriva grattis , ALLA HJÄRTAN TILL ER!
Ni betyder sjukt mycket, riktigt bra vänner! 
Älskar er! ;) <3





Jaa även du betyder mycket vännen! :D<3




Bara så ni vet tills jag fyller 16, Tack alla för att ni sagt grattis, upskattas endå lite! :) 

Men gulligaste var nog dom 2 personerna som ringde och sa grattis! Riktigt bra vänner! <3

Men det jag blir riktigt förbannad var den personen som ringde klockan 4 på natten å ba : Hej grattis hoppas du får många presenter nu när du är byxmyndig, nu får du köpa egna byxor i affären har jag hört!  FU!

Bästa födelsedagen nånsin!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback