Hiello!

Underbart skönt att slutat skolan nu!, Riktigt go dag i skolan faktiskt ,
Börjar med att man kommer sent en halvtimme och behöver inte gå på först lektionen,
Sedan är det två lektioner i rad med bara film, och därefter Möte med några i klassen och en lärare, sedan lunch film igen och musik
Sedan hemkunskap med världens godaste mat och efterätt!

Bästa dagen på länge, samtidigt som den sorligaste dagen!
Min busschafför ska sluta! :( Fem år har killen stått ut med mitt gnällande om att bli lämnad först*
så därför gav jag honom en liten present som hejdå,
köpte en T-shirt för 250 kroner på stadium till honom, Hoppas han blir glad! hihi 
Lucas novik kan göra goda gärningar! men det är dock inte allt för ofta! :D



sen en liten Go bild sen igår för att visa att jag fått lite färg !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback