it's time to get to know me!



Vissa dagar har man bara inte tid till att blogg nivet!, men ska iallafall berätta vad jag har gjort sen senaste inlägget, jag har kollar på världens SÄMSTA film, Wild Child, Riktigt dålig..
och sedan har jag lagat lite pommes mummms!
Men just nu springer jag runt i köket och skriker som faan!, jag måste få lite äpple juice innan jag får värsta utbrottet , eller ja , jag har ju redan fått de,


som exakt alla som känner mig vet, så är jag Gaaaleeeen i äpple juice, folk springer runt med sin jävla äckliga läsk, men jag är nyttig, jag köper en juice med mycket frukt i ! :D "Bravo" in my <3



men nu tänkte jag snabbt plugga lite och sedan kolla Desperate Housewives !

Jaa Desperate housewives är en utav dom bästa serierna som finns, har följt de sen jag var liten!
inte missat ett enda avsnitt , och ska fan se till att jag inte gör det idag iheller!"



Och ja ni får klaga på bilden, hade ingen annan på laptoppen!

 


Kommentarer
markus

om du gillar juice så ska du dricka brämhults juice , den är dyr fast den är övergod!



2012-03-13 @ 22:55:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback