Lite småtrött och jävligt förbannad!

Sitter här nu skit trött och tänkte precis kolla green lantern, Sjukt förbannad över att Hanna W åkte ut, kunde dagen liksom bli sämre!? , Jo ljudet på den jävla filmen funkar inte nu iheller, så blir till att kolla på någon annan skitfilm som jag inte ens vill se! FML på hög nivå!

Och till något helt annat, folk har frågat mig, Hur orkar du sola 30 minuter varannan dag, och här är svaret
Det finns inget skönare en att sola lite solarium varje dag, och 30 minuter , Underbart liksom, men ibland så kan man tröttna, och då är det bra att ha med sig datorn in och antingen sätta igång en film eller dunka lite musik
Men gör inte samma mísstag som mig, 
Jag kollade film i en halvtimme och tänkte inte på att jag låg på kinden hela tiden mot glaset, så jag fick en lite ojämn solbränna i ansiktet, men det gjorde inte så mycket, kollade bara en till film med huvudet vänt på andra sidan!
Gonatt nu ska jag kolla film!





SADA

" Ta inte bilden seriöst, och ni kan inte skicka betalsms för att få se hela bilden, för jag har tappat bort min mobil ! :(

Kommentarer
Jessii Sjöholm

haha du är cp din knäppa unge :P



2012-03-17 @ 23:57:45
Lucas eliot Novik

Övercp ;)



Blogg: http://lucasnovik.blogg.se/
2012-03-18 @ 10:06:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback