Min största hemlighet!



Ja ni ser rätt! det står Lucas Elliot Kjell-harry ...
detta är då ett sjukt skämt utav mina föräldrar, och detta är en liten berättelse hur allt började 

Min mamma och hennes jobbkollega slog ett vad om att den som först fick en son skulle heta Eliot , Men själv tycker jag det är sjukt fint, om det skulle stavas med ett L, altså Eliot!
men sen när jag kom, så fick dom en liten Eliot och vad lät inte roligare en att sätta in Kjell-harry med bindesträck imellan, det lät liksom skitroligt " Lucas eliot kjell-harry Novik! 
Tack igen mamma och pappa för namnen , kunde inte uppskatta det mer -.- 

Well now u know my biggest secret!

och lite fun fact about the history in the name

Eliot : En drake från en serie som gick när min mamma var liten

Kjell-harry : min gammelfarfar och gammelmorfars namn " mina päron sa samma skämt till båda,
När vi får en son ska vi döpa den till kjell / harry i andra namn , 
och båda sa samma sak,
Nej vad taskigt jag tänker inte låta er göra det, man kan inte döpa ett barn till kjell/harry
så dom döpte mig inte till kjell och harry, utan satt ihopa namnen för att jävlas, tack igen mamma och pappa!

Ni får mobba, jag är endå lite småstolt över namnet kjell-harry även fast jag hatar det!

Kommentarer
hanna

jävligt smart av dig att inte redigera bort ditt personnummer hahahah...



Blogg: http://theenemy.blogg.se/
2012-03-11 @ 07:39:50
den nye lucas elliot kjell-harry novik

tack för pass- och personnumret! :)



2012-03-14 @ 16:59:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback