Ohh please god kill me!


Okej detta stör mig 1000 gånger mer en det i förra inlägget!,
Invandrare som inte kan skriva något annat som diss " K"ulla din mamma, sug min k"k, fuc#ing h"ra osv..
till folk dom inte ens känner för man skriver något " antingen till sin kompis, ett skämt på någon bild, eller bara helt random, Det stör mig som faan, vet inte hur många gånger jag har läxat upp en invandrare som skrivit så, det roligaste kvittar om dom skriver b"g h"ra , sug min k"k osv 100000 x gånger om, jag skriver aldrig något tillbaka, och i slutet så slutar det alltid med att dom flesta ber om ursäkt, riktigt kul faktiskt :D


Och nej jag är absolut inte rasist på något sätt, men jag har aldrig varit med om att en svensk eller någon som bor i grannländerna har skrivit såhär till mig aldrig,.
Och jag är medveten om att svenska är ett riktigt svårt språk att lära sig om man inte vuxit upp med det, så dömmer ingen för dom inte har mvg i svenska :)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback