Varför jag har så bra självförtroende !



Spegel Spegel på väggen där, Säg mig vem som i svergie vackrast är!

Varje morgon och varje kväll ställer jag mig framför speglen, blundar  och frågar frågan,
Sen tittar jag och ser mig själv, Det hjälper, gör det varje dag!
Flipp åsido,   Jag har riktigt bra självförtroende,


Så varför har jag så bra självförtroende?

Det beror nog på att enda sen jag var liten så blev jag dissad för många saker, jag växte upp med min mamma och 2 systrar och min pappa var endast hemma på helgerna, så hade ingen riktig kille att umgås med eller ta efter, så det mina systrar gjorde försökte jag härma ,
" förklarar varför jag bryr mig riktigt mckt om mitt utseende"


jag blev kallad " bög och massa annat redan när jag var 9-10 år " Och varje gång fick jag försvara mig , och det har gett resultat Både på mitt självförtroende och mina dissar hihi,  "


men jag har altid varit mig själv redan som liten,  jag har altid vetat vem jag varit och aldrig gjort massa skit för att passa in, jag kör mitt egna race, gillar inte folk det, så är det inte mitt problem liksom,


att vara sig själv är det man vinner på , det var ju alla.. är så jävla trött på att folk också som gör allt för att passa in, liksom varför ska man dissa sina vänner bara för att få umgås med dom lite " skönare personerna ", jag har altid varit en person som umgåtts med dom " skönare personerna " och dissat dom andra omedvetet, men jag har Aldrig, och kommer Aldrig dissa mina vänner,
^

Ville bara skriva av mig lite, nu ska jag kolla lite film, och senare skriva om sexuella läggningar tror jag :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback